یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 28 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۵۶:۴۹

عضو کمیسیون انرژی مجلس خبر داد:
چهارشنبه؛ارائه طرح ۲ فوریتی برای بازنگری در IPC

باشگاه خبری فراساحل: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۵۰ نماینده درخواستی را به امضا رساندند که موضوع IPC به صورت دوفوریتی در مجلس مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد که این درخواست، صبح روز چهارشنبه به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از هدایت الله خادمی اظهار داشت: عصر دیروز در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی جلسه ای برگزار شد که تعداد زیادی از نمایندگان حضور داشتند. وی افزود: در این جلسه در خصوص مدل جدید قراردادهای نفتی ایران معروف به IPC صحبت کردیم و در چند نوبت بنده و دکتر ابراهیمی اصل توضیحاتی درباره بخش های مختلف این مدل قراردادی و ایرادات ساختاری آن به حضار ارائه دادیم.


عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم با بیان اینکه "اکثر نمایندگان مجلس در خصوص معایب اجرای چنین مدل قراردادی نیاز به شفاف سازی و ارائه توضیحات جهت آشنایی بیشتر دارند"، گفت: پس از صحبت هایی که در جلسه روز گذشته شد، تعداد زیادی از نمایندگان مردم در مجلس با استقبال از برگزاری چنین جلساتی، ابراز تمایل کردند تا بررسی مسائل مربوط به IPC به دلیل اهمیت زیاد، در دستور کار مجلس قرار گیرد. وی ادامه داد: بیش از 50 نماینده درخواستی را به امضا رساندند که موضوع IPC به صورت دوفوریتی در مجلس مورد طرح و بررسی قرار گیرد که این درخواست، صبح روز چهارشنبه به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می‌شود.



  کد خبر : 2157
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :